Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със селето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ico71 Покажи съобщение
    Всичко направих,мина калибрацията от първия път но 3 и 4 ги включва и изключва с доста силно щтракане.Свалих и клапана смених о-пръстените,съединителя е на 28,4 мм,пак направих калибрация и пак от първи път я мина успешно но щтракането остана.Какво пропускам?
    Кутията е механична и вероятно е тръгнал синхронизатора.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Ок,ще пробвам и така.И след като смени скоростната кутия оправи ли се?

      ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

      смяна на синхронизатор или скоростна кутия да сменявам?

      Comment


      • #18
        Да вземай 1 кутия 100 лев. е,сега ще поръчвам свера че ми е заминала,няма нещо по робота което да не съм правил,но кефа цена няма ако питаш жена ми алфо си е алфо. Евала на Добромирския,той е човека за селето.

        Comment


        • #19
          Ясно,а след като е механична става ли от кола с ръчка или да търся от такава с робот?Имат ли разлика?

          Comment


          • #20
            Никой ли не може да каже?

            Comment


            • #21
              Незнам търсих същата, някой ми каза че нямало каде да се хване робота,147 е мойта.

              Comment


              • #22
                Никой няма да си прави труда да прави специална кутия. Просто на местото на фиксаторът на жилата се захваща "фундамента" на работа.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Смених кутията,сега пък 2-ра влиза с гръм и трясък.Аз ли съм такъв карък,че взех калпава кутия или нещо не правя като хората.И между другото направили са си труда да променят корпуса.От ръчка кутията не става,няма къде да се хване робота.

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте отново.Проблема с кутията е решен,смениха 2 синхронизатора и сега всичко е наред.Но се появи друг проблем.Бобината на втори цилиндър се оказа за смяна,започна да прекъсва.Грешка не показваше.Смених бобината ,колата заработи нормално но започна да излиза грешка Р0352 бобина 2.Отидох в магазина и я смених,слагам я и пак същото колата работи перфектно но набива грешката.Свалих я и я сложих на първи цилиндър и започна да показва грешка Р0351 бобина 1.Въпросът ми е какво не и харесва на тая бобина,че дава грешка?Надявам се някой да даде съвет.Колата е 2.0 166 к.с GTS 2004 год.

                    Comment

                    Working...
                    X